Talousassistentti
Nykyisen talousassistentin jäädessä äitiyslomalle, haemme toimistoomme taloushallinnon kokemusta omaavaa henkilöä hoitamaan yrityksemme talouden seurantaa ja ylläpitämään ja kehittämään seurantajärjestelmiä. Tehtäviisi kuuluvat muun muassa osto- ja myyntireskontran hoitaminen, kirjanpitoaineiston valmistelu, laskutuksen hoitaminen, työtuntien laskeminen, henkilörekisterin ylläpito, laatudokumenttien tallentaminen sekä toimihenkilöiden avustaminen, juoksevien asioiden hoitaminen ja muista toimistotöistä huolehtiminen.
Edellytämme sinulta tehtävään sopivaa koulutusta ja aiempaa kokemusta vastaavista tehtävistä sekä ennen kaikkea innostusta ja kiinnostusta kehittää omaa osaamistasi.
Eduksi katsotaan hyvät IT- valmiudet ja kyky oppia käyttämään uusia järjestelmiä ja ohjelmistoja. Eduksi katsomme myös toiminnanohjausjärjestelmän Lemonsoftin aiemman käytön.
Sovit hyvin joukkoomme, jos olet luonteeltasi positiivinen, oma-aloitteinen, tarkka ja huolellinen. Työssäsi sinua auttavat myös reipas ja työtä pelkäämätön sekä vastuuntuntoinen asenne. Tehtävät ovat haasteellisia ja monipuolisia.
Tarjoamme sinulle vuoden määräaikaisen työsopimuksen, joka mahdollisesti voi jatkua myös pidempään. Työsopimus alkaa 1.4.2021 tai sopimuksen mukaan. Haluamme tarjota mielenkiintoisen tehtävän matalahierarkisessa työyhteisössä.
Mikäli kiinnostuit, lähetä CV:si ja hakemuksesi, jossa kerrot, mitkä ominaisuudet ja kyvyt auttavat sinua hakemassamme tehtävässä. Toimita vapaamuotoinen hakemuksesi tapani.karja@kalajoenteras.fi. Otamme hakemuksia vastaan koko hakuajan, mutta viimeistään sen tulee olla perillä 14.2.2021.
Lisätietoja voit kysyä puhelimitse Tapani Kärjältä, 040 556 0171.